Reklama
  • Środa, 11 marca 2015 (08:05)

    Co robić, gdy pigułka obniża libido?

Od kiedy stosuję pigułkę antykoncepcyjną, straciłam ochotę na zbliżenia z moim mężem. Czy mogły to spowodować hormony? Katarzyna z Rzeszowa

Tak. Nie wszystkie tabletki obniżają jednak libido, jak w Twoim przypadku. Dlatego powinnaś porozmawiać z lekarzem o zmianie preparatu. Na naszym rynku dostępne są pigułki antykoncepcyjne, które zawierają octan chlormadinonu. Środek ten nie ma negatywnego wpływu na popęd płciowy kobiety, co zostało już potwierdzone licznymi badaniami klinicznymi.

Reklama

Nie wstydź się poruszać z ginekologiem tych kwestii. Pamiętaj, że utrzymująca się długo niechęć do współżycia może mieć negatywny wpływ na relacje między Tobą i Twoim partnerem.

Na żywo
Więcej na temat:Nie | pigułka | libido | pigułki

Zobacz również

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.